1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.bezbledu.pl umożliwia dokonanie zakupu i realizacji usługi porady językowej za pośrednictwem Internetu.
2. Serwis www.bezbledu.pl jest prowadzony przez firmę:
Bez błędu. Redagowanie i korekta. Magdalena Otlewska
Średnica 37, 64-713 Czarnków
NIP 781-138-43-05 REGON 631217886
3. Kontakt:
Bez błędu. Redagowanie i korekta.
Średnica 37, 64-713 Czarnków
tel. 502 526 076; e-mail: fxyrc@ormoyrqh.cy
lub Gadu-Gadu na stronie serwisu.
4. Zakup w serwisie internetowym www.bezbledu.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Prośba o poradę: pisemne przedstawienie przez Użytkownika jednego problemu językowego, który może być zilustrowany przykładami do 6 zdań zawierających ten problem.
Porada online: udzielenie odpowiedzi z serwisu www.bezbledu.pl bezpośrednio na Konto użytkownika; odpowiedź zawiera poprawną formę zdań przykładowych oraz zasadę rządzącą.
1. Zamówienie porady można składać po wejściu w zakładkę PORADY ONLINE i wybraniu odpowiedniego produktu za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, a następnie poprzez przycisk „Zamów”; dalsze postępowanie – zgodnie z komunikatami na ekranie.
W celu poprawnego przeprowadzenia procedury zamówienia i kupna, konieczne jest założenie Konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia oraz odbierać i przechowywać udzielone porady.
2. Złożenie zapytania odbywa się po wykupieniu porady. W Koncie użytkownika ukazuje się licznik porad („Porad do wykorzystania:”) oraz przycisk do zadania pytania („Dodaj prośbę o poradę”), po naciśnięciu tego ostatniego otwiera się formularz do zadawania pytań.
Klient wpisuje temat pytania, jego treść, może także dołączyć plik. Po wciśnięciu przycisku „Wyślij pytanie” ukazuje się formularz tego samego pytania z możliwością doprecyzowania pytania, czyli dopisania tekstu. Dopisanie tekstu następnego pytania w tym samym formularzu nie będzie brane pod uwagę i nie zostanie na nie udzielona odpowiedź.
3. Aby zadać kilka pytań w jednej sesji, należy użyć przycisku „Dodaj prośbę o poradę” do każdego pytania; licznik porad automatycznie zmienia ich liczbę.
4. Podstawowym warunkiem realizacji zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z istniejącym adresem e-mail.
Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (zwłaszcza nieistniejący e-mail) nie będą rozpatrywane.
5. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailowe o zakupie porady (porad), o wysłaniu prośby o poradę oraz o tym, że odpowiedź wpłynęła na jego konto w serwisie www.bezbledu.pl.
6. Jeśli użytkownik będzie miał wątpliwości co do udzielonej porady, będzie mógł zadać dodatkowe pytanie w odpowiedzi na poradę
7. Porady są w Koncie użytkownika tak długo, póki sam ich nie usunie. Skrzynki klientów nie mają pod tym względem żadnych ograniczeń, można pytania z odpowiedziami przechowywać przez dowolny czas, może to uchronić użytkowników przed kilkakrotnym zadaniem tego samego pytania.
8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego.
9. Porad udziela się w dni powszednie o godz. 9.00. Porad ekspresowych udziela się codziennie w godz. 8.00–20.00. Porada ekspresowa może być wykupiona po uprzednim potwierdzeniu dostępności usługi: telefonicznie pod numerem 502 526 076 lub przez Gadu-Gadu dostępne na stronie serwisu
10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, firma Bez błędu zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
11. Firma Bez błędu zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia odpowiedzi na pytania zadane w Prośbie o poradę, jeśli dotyczyć będą tekstu , którego rozpowszechnianie jest zabronione przepisami prawa, w szczególności tekstów zawierających namawianie do nienawiści rasowej czy pochwały nazizmu.
13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.bezbledu.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
14. Wystawiamy fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wpisać dane wraz z numerem NIP w przypadku firm.
15. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem za pomocą Gadu-Gadu na stronie serwisu, telefonicznie 502 526 076 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej fxyrc@ormoyrqh.cy
16. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby realizacji udzielania porad językowych.